Diensten

Onze diensten bieden wij aan in vier verschillende varianten om zo op deze manier aan al jouw wensen en eisen te kunnen voldoen. Je kunt gebruik maken van onze diensten in de vorm van: consultancy, de strippenkaart, supportservices of een SaaS-model. Met deze variatie in service en kosten zorgen wij voor flexibiliteit zodat we snel kunnen anticiperen op jouw specifieke behoeftes. Hieronder vind je een uitgebreid overzicht van onze dienstverleningen met inbegrepen kostenindicatie en verdere specificaties.

Consultancy:

Consultancy ingepland werk kent meerdere varianten. Denk hierbij aan de volgende dienstverleningen: het bouwen van webapplicaties, inrichten van Microsoft 365, migreren van data, geven van advies, adoptie en training. Onze consultants werken tegen een vast afgesproken tarief en werken op de besproken data voor jouw organisatie.

De strippenkaart:

De strippenkaart is onze dienstverlening op basis van een voorafgaand betaald bedrag. De strippenkaart is jouw saldo voor “nog in te plannen” werk. Met andere woorden, met dit saldo kun je een verzoek voor werkzaamheden bij ons indienen via strippenkaart@like-it.nl, of planning@like-it. Twee keer per week beoordelen wij alle planverzoeken en koppelen we de tijdduur terug en vragen we om een akkoord voor deze werkzaamheden. Vervolgens wordt de verwachte tijd die we nodig hebben om jouw planverzoek te realiseren naar je door gecommuniceerd. Gemiddeld gezien wordt een planverzoek gerealiseerd binnen twee weken, echter kan deze tijd variëren afhankelijk van de hoeveelheid werk en complexiteit van jouw planverzoek. Heeft jouw planverzoek urgentie en kun je niet maximaal twee weken wachten, dan verzoeken we je om gebruik te maken van onze support-service.

Support-service:

Via de support-service kun je gebruik maken van onze servicedesk waar onze medewerkers direct en altijd voor je klaar staan. Dit is ideaal voor wanneer je direct assistentie, hulp of ondersteuning nodig hebt.  Schiet eenvoudig een ticket in en wij gaan er direct mee aan de slag. Wanneer je gebruik maakt van onze support-service ligt daar uiteraard een SLA (service Level Agreement) aan ten grondslag. Het contract support- service bestaat uit twee delen. Het eerste deel verschaft de toegang tot de service, het ticket systeem, de SLA en beschikbaarheid van de medewerkers. De kosten van dit hierboven benoemde vaste deel van het contract bedraagt 500 euro per maand. Het tweede deel van de support-service bestaat uit de facturatie van de werkzaamheden die naar aanleiding van een ingediend ticket worden uitgevoerd.

De facturatie is op basis van nacalculatie. Heb je nog een strippenkaart? Uiteraard kun je die ook gebruiken voor de betaling voor zowel het vaste deel als voor de werkzaamheden die uit de tickets voortvloeien.

DailyDrive SaaS-model:

Met ons DailyDrive SaaS-model worden jouw zorgen uit handen genomen. Via het SaaS-model ontvang je updates, en lossen we eventuele bugs direct en zonder kosten voor je op. Ons SaaS-model komt in drie varianten: Basic, Premium, Excellent. Het model is afhankelijk van jouw behoeftes. De basic variant is de enige variant waarop na installatie geen ondersteuning op van toepassing is. Vanaf het premium model spreken we over SaaS-dienstverlening en heb je recht op technisch support. Technisch support laat zich in de volksmond als volgt beschrijven:“Het heeft gewerkt maar nu niet meer”. Technisch support heeft alleen betrekken tot het product DailyDrive. Het gaat daarbij dus niet om nieuwe wensen. Vanaf het excellent model is het vaste deel van de support-service (500 per mnd) inbegrepen. Met dit contact kun je alle vragen stellen waarop wij een antwoorden kunnen geven. De werkzaamheden die voorkomen uit de vragen worden, zoals bij het support-service vermeld, in rekening gebracht.

Copyright 2019 Like-IT B.V.