Wat valt er nou eigenlijk onder beheer? Dat is een vraag waarvan het antwoord voor velen anders is. Vanuit Like-IT hebben wij een eigen service-systeem ontwikkeld voor onze software DailyDrive. Als de nieuwe omgeving binnen jouw organisatie staat, dan kunnen wij het beheer overnemen. Of dat nou on-premise of in een cloudomgeving staat.

Ondanks het feit dat de kans klein(er) is dat je support nodig hebt bij het werken in de Cloud, kan het wel zijn dat er iets fout gegaan is met het maatwerk in jouw omgeving. Dit kan meerdere oorzaken hebben, bijvoorbeeld door updates vanuit Microsoft. Zodra je een storing hebt binnen SharePoint of er zijn functionele of technische vragen binnen de organisatie, dan is een supportdesk raadplegen de volgende stap.

Like-IT beschikt over een eigen supportdesk en ondersteunt dat met alle moderne tools die voor handen zijn. We onderscheiden binnen het support twee fases:

  1. De “onboarding” fase.

De eerste keer dat u, op basis van een proefperiode, onze SaaS software DailyDrive in de praktijk test. Wij installeren, testen en voegen demodata toe. We trainen de key-users en maken indien gewenst een migratieplan. Tijdens de proefperiode is de supportdesk onbeperkt, maar binnen de aangegeven werktijden, beschikbaar voor het beantwoorden van vragen over DailyDrive en de onderstaande punten die onder het beheer kunnen vallen. Als de samenwerking na de proefperiode wordt voorgezet, dan is technisch support standaard onderdeel van onze service.

2. Als de software in gebruik is ondersteunen we:

  • 1e lijns support, wat in de meeste gevallen betrekking zal hebben op functionele vragen.
  • 2de en 3e lijns support, dit betreft vraagstukken die meestal van technische aard zijn.

Wat kan Like-IT in beheer nemen?

  • Specifieke SharePoint Online (maatwerk) onderdelen. Zowel classic als Modern
  • SharePoint 2013 / 2016 on-prem
  • Specifieke SharePoint webparts
  • SharePoint Workflows
  • Alle mogelijke softwarematige koppelingen met SharePoint (online)
  • C#.net applicaties